..

Saçlarımı kestirip kızıla boyadım.
Azımda leş gibi küfürler. 
Önüme kim çıkarsa seni onunla aldatıyorum.
"Güzelsiniz" diyen herkese inanıyorum.
İçiyorum.. çok fazla içiyorum.
İltihap kordonuna dolanmış küfürler düşürüyorum geceye/kelime kelime
Bu gece sevişelim mi? diyen adamı kestirip atıyorum.
Caddeye tükürüyorum azımdaki a...cı tadı.
Dağılan dekoltemi toplamıyorum.
Ağlamıyorum
Onlar tanrının yaşları/sağnak sağnak
Düşüyorlar gözlerime
Bayalaşıyorum git gide
Benzedim mi onlara..!!
Yakıştı mı?
Bu kadın üzerime

cigdemtas

2 yorum:

arya in neverland 18 Aralık 2010 08:46  

bu yazına bayıldım bu yuzden ıznın olmasada caldım ve facemde paylaştım ama altınada kocaman blog adresini yazdım umarım sakıncası yoktur.

amelie 18 Aralık 2010 14:53  

yazı ıcın tsk ederım..bır arkadasımın yazısıydı çiğdem tas.. umarım onun adını yazmıssındır:)

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

About Me

Fotoğrafım
öyle içimden geldi ♥♥ deVrik CÜmleler!!

Music

About this blog

Followers

Blogger tarafından desteklenmektedir.