maskeler

çok sıkılmıstım,, çok bunalmıstımm.. durmadan aynı kısır döngü değişen fazla birşey yok.. daha da kötüleşiyor hersey.haber izlemekten korkar oldum..

Birşeyi sonlandırmak demek; elinde pimi çekilmiş bir bombanın bulunması kadar korkunç ve yine yok edlişi senın elinde,, kirli nasırlı ellerinde..hersey hayat bır elinde...

Oysa başta herseyi bu kadar imkansız duruma getiren yine o nasırlı ellerimdi.. Nasırlar mı çektiğim hüzünlere denk gelir.. Yaşım ne kadar genç ise ruhum o kadar bezgin,, yorulmuş kii.. Gözyaşlarım bile yüzümde kurumuş.. çatlakları arasına sızılıp kalmıs sadece..

Üstüme giydirmişim bir fahişenin o kırmızı entarisini ,, dekolte yeteri kaadar abartılıydı.. fahişeye yakısanda buydu.. aynanın karsısında dönüyorum ona yakıstıgı kadar bana yakısmadı.. kendı kendıme soylenıyordum..
Kıskanclık degıldı bu,, bu elbise o kadar ağır ki.. Hala dün gecenin o leş kokusunu alabiliyordum rahatlıkla burun deliklerimden.. geç gelen boşalmalar hüzünler..

Sabaha karsı burusturup dolabın en kuytu yerine atmak o elbiseyi.. her gece ona acı verenn geceyi unutturmak kırmızı elbiseyı yok etmek kadar kolay mıydı? ...

Oysa gözlerine baktıgımda o kadar anlam barındırmayan ,, bin bir maskelere büründüğünü tek amacının dısarı güçlü görünmek , hayata karsı kırık camlar uzerınde vals ettiğni göstermekti..
Güzel bir oyuncuydu..Ama bilmiyordu neden her sabaha karsı dusa neden gırdıgını  ben söyluyorum simdi çığlık çığlıga akan suyla gözyaslarını saklamaktı bu .. demiştim size iyi bir oyuncuyduu..


Geceyi her sonlandırdıgımda bir yara daha acılıyordu....

7 yorum:

Kontes 27 Aralık 2010 13:36  

sonsuz bir karanlıkta tek başına yürümeye devam etmelisin,bu senin oyunun karanlığın kadını...

Bir İnce Ses 27 Aralık 2010 15:23  

bunu kafama terlik atan biri mi yazdı acaba ? Emin olamadım şimdi :)

amelie 28 Aralık 2010 08:49  

kontes-- devam etmeyı dusunuyorum umarım yarıda kalmam..

Bir ince ses.. niye bu şüphe ? :) terlik tam gelmedi sanırımm :)

Bir İnce Ses 28 Aralık 2010 13:49  

ne bileyim böyle bi hüzün bi içe kapanıklık gördüm :) yada ben yanlış anladım yazdığını :)

amelie 28 Aralık 2010 14:23  

ah ah hiç sorma tamda kanayan yarama tuz bastınnn :(

Bir İnce Ses 28 Aralık 2010 15:43  

yahu dur ne yarası ne kanı

amelie 29 Aralık 2010 04:56  

devamı geliyor okumaya devam edelimm..:(

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

About Me

Fotoğrafım
öyle içimden geldi ♥♥ deVrik CÜmleler!!

Music

About this blog

Followers

Blogger tarafından desteklenmektedir.