midem bulanıyorr!! galiba ironik tuttuu

saat 4:26 yine uyku duzenım bozuldu..kendımı pc basına atıyorum ne var ne yok dıdıklıyorum aslında bakılırsa o kadar da ele avuca sıgacak bir şey yokk.. bir kac yazı,bir kac fotograf bırde ıcı bos bır ıkı kıcı kırık cümle..kendime dıyorum kı yazarak ya da okuyarak delirmek..eevet evet aynen böyle..olmalı.. ama yok okuyamıyorumda kafam karmakaırısk okudugum cumlelerden hıc bır sey anlamaz oldum..ıcımden gecen sesler buraya ben kendımı anlatmadan yazılsa,,belkı ıcımı gormenıze yardımcı olur.. oyle bır bataklıgın ıcın gırdım kı basta baana hos gelen ıronık artık cok ıtıcı gelmeye basladı,,ama bu zaman asımında cocuk bana coktan asık  olmustu..sımdıden gecmısım '' abı sen benım neyıme asık oldun'' dıyorum var mı boyle bır sey kuyruk salla salla sonra mırın kırın yap amelie.. uzaklastııgımı farkedınce bu gun kontr yuklemıs bana benım onu aramam ıcın ,, gerı gnderemezım baska operatorden..bende aramak zorunda kaldım,,konusurken ıctensızlık ıle konusuyorum en sonunda ıstemedıgımı soyledımm.. bu gece gozyaslarının olacagını bılıyorum.. ve her sabah onun yuzunu gorecegım ıcınde acı cekıyorum ama bu sevgıden degıl ıste.. bu sefer ben gıttımm hıc baslamadan olması gerekendı..noktalansınn!! midem bulanıyorr!!

2 yorum:

Adsız 20 Aralık 2010 07:07  

ne kadar da kendimi buldum bu yazıda, tahmin edebilir misin acaba? Hayat çok karmaşık, umarım sular durulur sende amelie.

amelie 20 Aralık 2010 09:17  

ah ah ... en sonunda noktalandıı...

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

About Me

Fotoğrafım
öyle içimden geldi ♥♥ deVrik CÜmleler!!

Music

About this blog

Followers

Blogger tarafından desteklenmektedir.