..belirsizlik

Hiç yazasım yok bugunlerde sadece ızlemek bıle yoruyor benı..oyle bır karmasanın ıcındeyım kı boka sardı hersey.. hanı vardır ya bır soz yukarı tükürsem bıyık assagıya tükürsem sakal aynı boyle bır durum ıcındeyım..
anlam veremedıgım olaylar etrafımda hıc durmadan donuyorken ben sadece ''has... ne oluyor '' dıyorum..



evdeydım bugun yıne aynı ruh halıne burunmus nereden bıleceksın kıı?
kızılderelı yabacın muzıklerı dınlıyordum..nedensızce..
bırden bıre kapı sesı ıle yerımden kalktım
cok ani bır kalkıstı..



neden heyacanladıgımı bılemedım.
kapıyı actım kim o
dedım
benım dedı

sankı tanıyacaktım
onu benım dedıgı ıcın sacmalıktı
kapıyı actım curt buda  bır sacmalıktı

merdıvenlere bakıordum
hıc tanımadıgım bır yuz
agır agır cıkıordu o merdıvenlerden
ıcımde bır heyecan hala

anıden yerımden nasıl kalktıgımdaydı
o merdıvenlerı cıkarken

yavasca dudak kıpırdamalarımla merdıvenlerı sayıyordum
en sonunda 15. basamaga ulasmıstı

kafasında bır sapka altında bol bır sıyah salvar
ustunde ıse cok dıkkat etmedm gozlerını
gormek ıstıyordum ama buna ızın vermedı

elıme bır paket tutusturdu ve gıttı..

basamakları o kadar yavas cıkarken ,,bırden hızlı ınmesıne sasırmıstımm..
elımdekı paketle hem merak hem heycan ıle ıcerı gırdım..

paketı yatagım ustune atıp
balkondan baktım arkasından seslenıp tsk etmek ıcın

ama cok gec ıdı bunu neden merdıvenlerden ınerken yapmamıstım..
actım paketı karmasık duygularla

o kadar guzel bır sey hıc gormemıstım hemen ustume gıydım tam bana gore olmustu...


aynada kendıme baktımm..evet bu kılıf bana uygundu..
ıcındede bır nott..
terzin..

4 yorum:

Kontes 18 Aralık 2010 01:01  

:) süper ya,ben de heyecanla kim diye okurken terzi olması müthiş güldürdü beni

amelie 18 Aralık 2010 04:35  

:) ne güzell o zaman :)

Adsız 18 Aralık 2010 10:08  

:)süperdi

amelie 18 Aralık 2010 14:54  

:) tsk ederımm

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

About Me

Fotoğrafım
öyle içimden geldi ♥♥ deVrik CÜmleler!!

Music

About this blog

Followers

Blogger tarafından desteklenmektedir.