SineK VaLeSİ

bu sözleri duymadan önce de sen ben ben sen demeden önce de içimde yer ettin sen benim.. biz demeden önce de anlamıstım senin bana benzediğini.. seni bunlardan önce sevdim ben aslında.. sadece bekledim.. dediğin gibi kısa zaman da olsa konusmaya baslayalı sanki yıllardır tanıyormus hissi yetti seni sevmeme, derim hep, güzel aramam ben, çirkin olsun içi benim gibi olsun ben olsun diye.. 
*ben seni beni sevdin diye değil bensin diye sevdim..
*senin gibi bi ben daha olacagına da inanmıyorum..
*kimin dudaklarını öpersem öpüyüm
*kimin elini tutarsam tutuyum
*yine sen olacaksın içimde

*çünkü sen bensin..

5 yorum:

DOREMİ 15 Ocak 2011 23:16  

BİLİYOR MUSUN? blogerlıkta yazmak kadar,diğer bloglara yorum bırakmakta önemli..bir düşün olumlu yanından derim..:))

amelie 16 Ocak 2011 04:27  

ah zamanım olsa da yapabılsem keske.. olmadıgı ıcın yazamıyorum bıle...anlamıorum zaten sayflarını nasıl taze tutuyorlarr..

DOREMİ 16 Ocak 2011 11:51  

öğrenci misin?önceliklerin her zaman gözden olsun,blogerlık her daim olur..üzme tatlı canını..:)

Bir İnce Ses 19 Ocak 2011 05:00  

yahu ne demek güzel aramam ben.. İçi güzel olsun da dışı da güzel olsun... Tamam hadi çok güzel olmasa da olur :p

amelie 22 Ocak 2011 18:01  

ukala geveze senii :)

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

About Me

Fotoğrafım
öyle içimden geldi ♥♥ deVrik CÜmleler!!

Music

About this blog

Followers

Blogger tarafından desteklenmektedir.